Friday, January 7, 2011

Aku nak BERANGAN jap ^_^


Hari ini mood aku terasa romantiklah..heehehee..apa kata bila mood kita macam ni, kita berangan sikit..baru happening life kan!korang pernah terfikir tak apa yang akan korang buat kalau duduk di tepi pantai dengan couple korang..hahaha..jangan fikir bukan-bukan ya!it was only your fantasy..untuk menenangkan perasaan yang kadang kala kebosanan..sesekali berkhayal ini memang menyeronokkan cuma janganlah keterlaluan hingga buat orang lain meluat lak bila membacanya..hehehehe..arini kan aku teringin nak duduk di pantai..pulak tu, baru ajer henti hujan kat sini.. wahhhhhhhh..kalo duduk tepi pantai sambil bina istana pasir, tentu menyeronokkan kan??hehehe..bayangkan kalau istana pasir tu dibina dengan couple kita..hehehe..pulak tu, time tu ada pelangi di hujung laut..wowwwwwww indahnya!time tu leh duduk mengadap pantai sambil menyaksikan keindahan pelangi..sudah lama aku tak lihat pelangi..PELANGI!PELANGI!!!!!!!merajuk dengan alam ya sehinggakan tak muncul2 lagi sekarang??

emmm..bayangkan duduk di pantai sampai ke waktu petang..pemandangan matahari terbenam..time tu, aku nak sandar di bahu couple aku..heheheehe..jangan pikir bukan-bukan ek..time tu, aku nak saksikan matahari terbenam dengannya tanpa mengerlipkan pandangan mataku..kemudian aku nak bisikan sesuatu padanya..hahahaha..ITU BIAR JADIK RAHSIA AKU..SEBAB KALAU AKU DAH GITAU DISINI, TIADALAH RAHSIA..hhehehee..bila malam menjelma, aku nak duduk betul2 di pasir..ada unggun api di hadapan kami..aku dan dia duduk di unggun api..bukan duduk disitulah, tapi di hadapan unggun..aku dan dia sedang nikmati keindahan malam sambil melihat bintang-bintang yang berkerlipan..hehehe..kemudian, aku akan menghulurkan gitar padanya dan minta dirinya menyanyi lagu ' YANG TERINDAH '..aku pula sandar di dadanya sambil membaca buku..ehem..ehem..ehem..aiyokkkkkkk..rindunyaaaaaaaaaaaaa kat dirinya..rindu sangat..dahhhhhhhhhhh...tak nak berangan lagi ah..maluuuuu lak tiba2..nak chau dulu.. ada kerja pulak tetiba..lain kali ya kita sambung berangan..




NAK CAKAP SESUATU DI PAGI INI :
RINDUKU PADAMU TAK PERNAH TERHENTI..
SETIAP DETIK NAMAMU MENJADI SEBUTAN DIHATIKU..
SEPERTI JUGA DENYUTAN KU YANG TAK PERNAH BERHENTI..
ENGKAULAH SANDARAN HATIKU YANG KU RINDUI SELALU..
I MISS YOU SO MUCH MY LOVELY HUBBY..
BUAT KERJA DENGAN TENANG TAU SAYANG! 
DON'T NOTY2 BABE..
INGAT, SENYUM SELALU TAU ^_^ jangan stress yee..
kalau STRESS SANGAT, INGAT SENYUMAN NASUHA SELALU..
i'm always ade untuk jadi pengacau hati b..hehehehe :P


No comments:

Post a Comment