Sunday, January 16, 2011

Permintaan utk Encik Kesayangan



Bila pagi2 bute cmni, mula la aku dapat idea nak buat entry khas untuk Encik Kesayangan.. Entry ni saje je nak dera encik kesayangan untuk belajar plucking lagu yg aku suka.. Hehehe, kalau korang nak tahu, bila si dia main gitar + menyanyi, aduyaiiiiiiii~ cair hati ni taw.. Encik Kesayangan adalah yg TERBAIKKK :)

Hubby, lagu paling penting untuk awak study ialah YANG TERINDAH - DAKMIE sebab syg sgt suka lagu ni. Erm, senang cite lagu ni theme untuk cinta kite lah.. Hehehe ^_^ Boleh kan b??


And second song JANGAN BERTENGKAR LAGI - KANGEN BAND, kalau syg tengah merajuk or gaduh dengan b, syg suka dengar lagu ni.. Sweet sangat sebab lagu ni menggambarkan tentang perasaan b.. Yela, kalau b lihat lirik lagu tu, b akan faham..


Sadarkah kekasih kelakuan kamu
Sungguh sangat menyiksa aku
Padahal ku beri apa yang kau mau
Tapi kau tak mengerti aku
Sakitnya hati ku dengan semua cara mu
Bila kau terus begini nanti ku bisa pergi
Aku mohon sayangilah 
diriku di dalam hidupmu
dan kamu jangan kasar-kasar lagi
dengarlah pujaan hati
Aku mohon mengertilah
Kita Jangan Bertengkar lagi
Hadapi semua dengan dingin hati




Hehe, hubby oh hubby.. Bila awk rindu saya, awak mainkan lagu ni okey.. Awak pun tahu kan yg dr dulu lagi syg sgt suke lagu ni BAIK-BAIK SAYANG - WALI BAND.. Bila kita 3G tu, dendang2kan lah lagu ni ye b.. Hehe ^_^





Huhu, jam tepat 5.31 pagi.. Tapi mood aku tibe2 nak berangan pulak.. Nak bayangkan mase tu aku tengah duduk dengan si dia kat tepi pantai, tibe2 dye kate nak g ambil barang jap.. 5 minit kemudian, terdengar petikan gitar lagu UNTUKMU SAYANG - FEBIANS yang dimainkan oleh si dia.. Ouucchhhh!!! romantiknye..hahaha.. Aduhh, ape aku mengarut ni.. Hehe, berangan lebih2 plak.. B, sory ^_^ Saje je, entah kenapa mood sewel cket, haha :p





Haaaaa... lagu ni sesuai sangat dengan suara b.. Hehe, saje je nk suggestkan kat b.. Mesti sedap kalau b main kan lagu ni.. Ayang berani jamin punya.. Hehehe..


LYANA - HANGATNYA CINTA
Sering aku merindu Am E
Rindu pada dirimu Am
Sering aku teringat E
Teringatkan dirimu Am

Walau waktu/musim berlalu A
Kau masih di hati Dm
Sentiasa wajahmu G
Bermain di mata C

Betapa indahnya cinta A
Engkau dan aku Dm
Tak mungkin ku lupakan F E Am

Engkau masih ku sayang Am E
Sayang seperti dulu Am
Cinta mu di hati ku E
Masih seharum dulu Am

Bersama kita rasa A
Suka dukanya bercinta Dm
Sedang hangatnya cinta G
Kita pun berjanji setia C
Di antara kita A
Tidak rela berpisah Dm
Demi kerana cinta F E Am

Apapun terjadi E Am
Kau tetap ku cinta Dm
Kerana cintamu abadi di hatiku G C
Apa pun terjadi E Am
Pulanglah sayangku/padaku Dm
Kerana kau kekasihku F E

Adat orang bercinta Am E
Semuanya indah saja Am
Bila sudah kecewa E
Sungguh pahit terasa Am

Alangkah indahnya Am
Jika kau dan aku Dm
Saling menyayang dan G
Saling setia C
Betapa rindunya E Am
Di dalam hatiku Dm
Kasih dan sayang F E





Hubby, ni last song. Syg sgt suke lagu ni.. dari dulu sampai la sekarang.. Please b, blaja untuk lagu ni juga okey.. Demi syg :'(


TAKKAN PISAH - EREN
Intro : Dm A# C Dm 2x Dm C
sayang aku ingin berbicara kepadamu Gm C F A
tentang apa yang tengah aku rasakan
Dm C
ada apa, ada apa katakanlah semuanya
Gm C F
ku kan dengarkan duhai cintaku

Interlude : Dm A# C Dm

Dm C
bila nanti orang tuamu tak meridhoi dengan
Gm C F A
apa yang ku rasakan padamu
Dm C
semua orang tua ingin yang terbaik untuk anaknya
Gm C F
begitu pun orang tuaku Gm
kau takkan tinggalkanku Dm
takkan pernah, sayangku
A# C Dm
janjimu janjiku untukmu

reff: A# C
takkan ada yang pisahkan kita Am A Dm
sekali pun kau telah tiada A#
akan ku pastikan C Dm
ku kan memeluk menciummu di surga A# C
jangan kau pergi tinggalkan aku Am A Dm
bawa aku ke mana kau mau A#
janji ku padamu C Dm
jiwa dan ragaku mati pun ku mau

Interlude : A# C Am A Dm Gm Am Dm





THANK YOU SO MUCH TAW B SBB LAYAN KARENAH SYG NI.. HEHE, NANTI BILE2 KITE 3G UNTUK SEMUA LAGU NI OKEY ^_^ SYG TAHU B TEROR, HEHE.. ADUHH, TAK SABAR NAK JUMPE, NAK LIHAT + DENGAR FACE TO FACE UNTUK SEMUA LAGU NI.. AYOKKK, TAKUT LA TU :P
-I LOVE YOU HUBBY-



1 comment:

  1. If you're trying to lose pounds then you absolutely need to start using this totally brand new tailor-made keto meal plan.

    To design this keto diet, licenced nutritionists, fitness couches, and professional cooks have united to develop keto meal plans that are productive, painless, price-efficient, and delicious.

    Since their launch in January 2019, thousands of people have already transformed their body and well-being with the benefits a certified keto meal plan can give.

    Speaking of benefits; in this link, you'll discover 8 scientifically-proven ones given by the keto meal plan.

    ReplyDelete