Sunday, January 16, 2011

Dua bulan sudaahhhh~


HUBUNGAN KITA GENAP 2 BULAN LA SYG..
Tahun pertama, ulang tahun pertama kita untuk bulan ini.. Salam Ulang Tahun Perkenalan kita yang jatuh hari ini, 16012011..Semoga hubungan kita akan berkekalan hingga ke akhirnya dan sentiasa disirami kemesraan dan kebahagiaan yang indah..
ku ucapkan dihari ini dengan penuh keikhlasan dari hatiku..sukar untuk syg ungkapkan segala rasa yang dirasai..cuma diri syg memohon agar perjalanan hubungan kita sentiasa diredhai dan direstui Illahi..b, dalam mengemudi perhubungan ini, pasang surut dalam jalinan perjalanan kasih sayang kita dipenuhi warna-warna pelangi dan ranjau..adakalanya kita mampu mengatasinya dengan mudah..dan adakalanya bila kita tidak mampu mengatasinya, kita lebih banyak mendiamkan diri sehingga kita bertolak ansur dalam mencari penyelesaian..namun bila kita dihujani bahagia, betapa indahnya dunia kita yang dipenuhi dengan senyuman dan tawa..
syg akui, sepanjang usia perhubungan kita, syg adakalanya mengusik ketenangan b dengan sikap syg yang adakalanya keterlaluan..kadang kala syg membuat b geram dan marahkan pada diri ini..syg akuinya..namun syg syukur b masih bersabar dengan karenah syg..terima kasih ya b kerana memahami diri syg..
dihari indah ini, syg ingin menyusun kemaafan sekiranya syg pernah melakukan kesilapan yang membuatkan b terguris hati..syg tahu, dalam meniti perhubungan, kadang-kadang kita tidak dapat mengawal emosi..rajuk, marah, rindu, sayang, semuanya menjadi asam garam..namun ianya tidak pernah menjadi dendam buat diri kita..itu semua mewarnai kebahagiaan hubungan kita.. b..syg ingin katakan sesuatu pada b dihari indah ini..

TERIMA KASIH B KERANA MENERIMA DIRI INI MENJADI TEMAN HIDUPMU..TERIMA KASIH KERANA MENJADI KEKUATAN DAN SEMANGATKU KETIKA BADAI MELANDA HIDUPKU..TERIMA KASIH MENJADI KEBAHAGIAAN DAN KEDAMAIANKU BILA HATI INI DIRUNDUNG SEPI..TERIMA KASIH MENJADI SEBAHAGIAN DARI HATIKU UNTUK KU MEMBERIKAN KASIH SAYANGKU..TERIMA KASIH KERANA DIRIMU MENJADI SEBAHAGIAN DARI CINTAKU..
B..TIADA MAINAN PIANO ATAUPUN GESEKAN GITAR UNTUK KU DENDANGKAN LAGU CINTA UNTUKMU..KERANA SYG SENDIRI TIDAK BETAH UNTUK MENDENDANGKAN MUZIK INI..NAMUN IZINKAN SYG UNTUK SYG UCAPKAN SELURUH KASIHKU DIDALAM BENTUK PUISI..KU INGIN SELALU ADA DISAMPINGMU SAYANG..KU INGIN SELALU DEKAT DENGANMU.. BEGITU JUGA DENGAN DIRIKU..INGIN SELALU DIRIMU ADA DISISIKU..ADA DISAMPINGKU KERANA DIRIMU MENJADI TULANG BELAKANGKU SELAMA INI..KU INGIN DIRIMU TAHU, SELAGI KASIH SAYANG KITA BERPUISI, KU AKAN SELALU ADA UNTUK MU..

mentari tidak selalu cerah..pelangi tidak selalu indah..hujan tidak selalu menenangkan.. namun dihatiku..dirimu adalah mentari, pelangi dan hujan yang menerangi diriku dengan cahaya kasihmu..mengindahkan duniaku dengan kebahagiaan yang diberikan dan membasahi diriku dengan rindu-rindu yang tercipta.. b..izinkan ku minta sesuatu darimu harini..syg mahu b selalu jaga diri dan kesihatan ya..syg mahu melihat kebahagiaan b selalu..izinkan syg selalu mendekatimu dengan kasih sayang syg untuk b..rindu teramat padamu b..teringin untuk melihatmu dihadapanku..bertemu denganmu dikala ini..bergandingan berdua menuju destinasi yang indah..b, syg rindu tau..rindu sangat pada b..syg tidak mahu orang lain menjaga syg..syg ingin b yang menjaga syg..kerana syg rasa bahagia dengan penjagaan b selama ini..terima kasih b..ikhlas dari hati syg, b terlalu bermakna dalam hidup syg..syg tak nak kehilangan b..

dari hati yang ikhlas ini
ku memberikan cinta buatmu
ku sisipkan berjuta rindu hanya untukmu
dan ku tanamkan beribu-ribu serpihan tulus buatmu
dari hatiku yang setia ini
ku jadikan dirimu raja dalan jiwaku
pemilik hatiku selamanya
ku diamkan dirimu disana
untuk mengisi ruang-ruang bahagia
dari hati ini juga
ku umpamakan dirimu seperti pelita
untuk menerangi setiap ruang kegelapan yang ada pada diri
dan bila ada gundah dan gelisah menerpa
ku selalu berharap kau mencahayai ruang-ruang itu
Dari Hati, Kumencintaimu…
untuk hati, Ku ingin memilikimu
dari hati, untuk hati dan hanya akan di hati..

CT NASUHA ♥ MOHD ZULFIQAR



No comments:

Post a Comment