Tuesday, January 4, 2011

Birthday ibu ZULFIQAR :)



PERISTIWA : 
Hari Lahir Ibu kepada insan yg aku sayang, Mohd Zulfiqar
TARIKH : 
4 Januari 2011
SEJARAH TERCIPTA : 
Hehe, seumur hidup aku, 1st time aku ingat tarikh lahir ibu orang lain. Ishh, ni sudah pelik. Apepun, alhamdulillah sebab aku dapat ingatkan si dia tentang hari lahir ibunya. Selain tu, aku dapat la juga 3G dengan ibu Fiqar tadi. Walaupun sekejap, beruntung rasanya, hihihi ^_^ Tapi dalam hati ni Tuhan je yang tahu, haha. Berdebar macam nak gugur jantung den ni haa. Yela, bak kata orang, kalau kita dah niat nak serius dengan someone tu, kite kena la tahu semua tentang diri dia dan keluarganya. Umpamakan keluarga si dia seperti keluarga kita juga. Baru la wujud KEBAHAGIAAN dan KASIH SAYANG :)


HAPPY BIRTHDAY 2 YOU,
HAPPY BIRTHDAY 2 YOU,
HAPPY BIRTHDAY 2 IBU,
(eh, dh rasmi ke? haha, prasan tol aku ni ^_^)
HAPPY BIRTHDAY TO YOU..



Baiklah, saya nak wish Selamat Hari Lahir kepada ibu yang paling Mohd Zulfiqar sayangi PUAN AMINAH BINTI DAUDtiada kata paling bermakna untukmu hari ini kecuali bingkisan doa yang lahir ikhlas dari hati ini..tiada doa paling indah selain mendoakan KESEJAHTERAAN, KEDAMAIAN, KEMAKMURAN, KETENANGAN, KEBAHAGIAAN DAN KEGEMBIRAANMU bersama keluarga tercinta..tiada doa paling sejahtera selain mendoakan DIRIMU SENTIASA TERPELIHARA DAN TERJAGA DIDALAM PERLINDUNGAN KASIH SAYANG ALLAH DAN MALAIKAT..
Ku layangkan bisikan doaku pada YANG MAHA KUASA agar dirimu tabah dan sabar melalui liku-liku kehidupan ini..


No comments:

Post a Comment