Wednesday, December 22, 2010

Makan, makan, makan


Hehehe, malam ni aku nak cerita pasal makan. Entah kenapa sejak kebelakangan ni aku asyik makan je. Makan, makan dan makannnnnnn ^_^ Berat pun dah naik dah ni. Hari tu berat aku baru je 42kg, tapi sekarang dah naik 45kg. Hahaha, pelik kan?? Maklumlah, bila perut kenyang, hati pun senang :D Sejak aku duduk rumah ni, makan tido tu jela keje aku. Bila dah start keje nanti, mesti turun semula kan berat aku tu. Huhuhu~ Hari ni mama aku masak :


ASAM PEDAS IKAN


UDANG GORENG TEPUNG

Dah ada lauk macam tu pun aku still tak kenyang lagi. Aku pun apa lagi, masak la :


MAGGI HOT CUP TOMYAM

Tak kenyang jugak??? Hahaha, aku pun ulang alik jela depan ke dapur, dapur ke depan. Bila mama ayah aku perasan aku dok wat cam tu, di orang dah faham sangat la yang aku tengah cari makanan. Ayah pun pelawa " dik..lapar ke? nak beli burger? kalau nak, ayah g beli" Haha, yesssssss!!! Aku pun order la burger ayam 1, tak nak bawang ;) Mama pun ape lagi, mencelah "burger daging 1, tak nak bawang jugakkkkkkkk" ^_^

BURGER AYAM (TAK DE BAWANG)

Hehehe, kenyangnye perut aku. Tengok la, macam mana tak gemuk, asyik makan je kejenya. Tambahan lagi la aku ni asyik makan buah mata kucing tiap2 malam. Cedapppp taw ;)


BUAH MATA KUCING (1KG RM8)

Kalau macam tengah malam cam ni perut aku lapar, hanya ada 1 je penyelamat untuk aku makan. Hehehe, nak taw apa dia?? Jeng jeng jeng............. :D


BISKUT GULA

dipatah-patahkan kemudian masukkan dalam :


AIR MILO PANAS


2 comments:

  1. adoiii...
    nafsu makan xdpat dibendung tu,,,
    hehhheh

    ReplyDelete
  2. hahaha, taw xpe.
    berat pun sudah naik nie ^_^

    ReplyDelete