Friday, December 17, 2010

I'm yours



HARI ini aku bahagia
kerana dia meluahkan dengan ucapan I MISS YOU
dalam diam aku terasa getaran rindu yang ada dihati ini
ingin saja aku umumkan pada makhluk di bumi ini
aku bahagia dengan kasih sayangnya
aku damai dalam pelukan cintanya
aku tenang dengan alunan rindu yang berkumandang
ingin saja aku memberi amaran pada mereka
benarkanlah kami berdua merasai kenikmatan ini
hilangkanlah rasa dengki kepada kami
kerana aku dan dia tidak pernah memusuhi sesiapa
dan janganlah menyakiti sesiapa yang kami kasihi
buatmu sayang
dirimu tak pernah ku lupakan dari benak fikiranku
dirimu adalah belahan jiwaku
sandaran hatiku yang tersimpan didalam ragaku
setiap hari
topik bicaraku adalah dirimu
mampukah aku  melupakanmu??
TIDAKKK..tidak mampu aku melupakan dirimu
walaupun hanya sedetik
hanya dirimu difikiran, dihati dan dijiwaku
ayg sayangkan b..
hadirmu dalam hidupku
membuatkan aku terpana ditiap-tiap detik perasaan ini berbuai

No comments:

Post a Comment