Friday, December 31, 2010

Pelik tapi benar..



Selamat pagi semua. Ape yg pelik tapi benarnya??? Hehe, hari ni aku bangun awal jam 6.45 pagi. Entah kenapa mood baik hari ni sebab nak ikut mama ayah g makan nasi lemak + roti bakar distesen keretapi. Maklumlah, hari ni kan cuti umum sempena kemenangan HARIMAU MALAYA, tahniah buat semua skuad pemain bola sepak Malaysia ye. Korang nak taw tak aku makan bape bungkus nasi lemak?? Hehe, 4 bungkus nasi lemak + 1 set roti bakar + teh tarik = sangat kenyang. Pas dah habis sarapan tu, ayah pun tak tahu nak g mana. Mula la aktiviti kami ber3 pusing 1 Kluang. Hahaha :D Sambil dok pusing2 tu, aku yg duduk kat belakang jadi tukang baca berita (surat khabar Metro) ^_^ Jap lagi lepas sembahyang jumaat, aku nak balik ke kampung plak, di Bekok Segamat.. Rindu sangat kat atok ku yg cute miut tu, hehehe ;) "Atokkkkkkk, tunggu kepelangan cucu mu yg comel ini" haha, opsss!! terperasan la plak. Comel ke? Bolehh laaaaa~ :p

ALAHAIIIII.. aku rindu sangat pada buah hatiku, sandaran hatiku yang sering menemani hidupku.. AWAL pagi tadi, aku hantar sebuah mesej memanggilnya..cuba-cuba untuk mengejutnya..namun ku tau saat ini, dia pasti sedang lena..sekarang ini, buah hatiku semakin sibuk..moga-moga selesai segala urusan kerjanya..melihat dirinya (3G) dan mendengar suaranya, aku mengerti dia keletihan dan kepenatan.. B, jaga diri dan kesihatan b baik-baik tau..syg doakan segala urusan b berjalan dengan lancar dan mendapat kejayaan yang cemerlang..syg sentiasa mendoakan kesejahteraan dan kejayaan b..yang penting b buat kerja dengan tenang dan damai tau.. SAYANG....rindu sangat dengan b hari ini..nak sangat dengar sore b tika ini..tah naper syg rindu sangat pada b kebelakangan ini..syg sayangkan b sangat.. I MISS YOU SAYANG...andai b terbaca post syg ini, ketahuilah syg sedang merindui b.. B, terima kasih ya di atas pesanan ringkas yang b kirimkan subuh tadi..Syg bahagia sangat..Bila syg bace, alahai..baiknye bakal suami syg ni..b buat selalu taw, ajak syg skali ^_^ B..nak jerit jugakkkk I MISS YOU B :)

No comments:

Post a Comment