Tuesday, August 17, 2010

FAKTA, bukan AUTA



FAKTA TENTANG AKU :
- garang tapi dengan seseorang aku manja.
- banyak cakap
- kuat ketawa dan gelak tapi kadang-kadang kuat nangis, haha..
- suka merajuk bila tak dapat apa yang di inginkan
- tak pandai jaga barang, suka letak sepah-sepah.
- bawak kereta laju-laju, DRIFT 
*(hahaha, sampai excident masuk longkang hari tu)
- kalau gaduh dengan BF, suka baling HP. haha, entah pape perangai aku ni.
- perangai sukar diramal, sekejap elok, sekejap moody dan kadang-kadang suka buat keputusan diluar jangkaan.
- kadang-kadang tu jugak, macam 'KAYU' bila marah + geram
- sangat suka berangan dan bayi-bayi comel, hehe.
- suka gaduh dan cari pasal dengan orang.
- TIDUR & SLEEP


PERKARA YANG MENAKUTKAN AKU :
- mati sebab aku nak beri kasih sayang aku pada semua orang
- kehilangan insan yang tersayangggg!!!!
- semua data-data dalam HP terpadam
- KUCING, memang dulu, kini dan selamanya, hehehe.
- bila sakitkan hati orang lain dan buat orang terasa hati dan terkilan..adoi, time tu memang rasa serba salah dan berulang kali minta maaf.


PERKATAAN YANG AKU SELALU SEBUT :
- haiiyaaaa  |  masa aku pening, someone suka gelakkan aku bila aku cakap camni
- alahai  |  time aku rindukan someone
- budek  |  bahasa jawa yang bermaksud PEKAK
- ngok ngek  |  bila aku tak faham dengan apa yang orang cakapkan
- sayang  |  saya sayang awak, awak sayang saya?
- rindunyeeee  |  sebut je RINDU, kami mesti akan ketawa. hehe, so sweet :)


PERKARA YANG PALING BERNILAI DALAM HIDUPKU :
- family (ayah, mama, abang wan, kakak ipar, anak saudara yang bakal lahir dan semua ahli keluargaku)
- cinta dan kasih sayang (buah hatiku)
- pengalaman ( ia mendewasakan dan mematangkanku dalam kehidupan ini)
- kenangan ( terlalu banyak dari zaman kecilku sehingga zaman remajaku kini)
- agama dan ilmu pengetahuan ( ISLAM peganganku, IMAN di dadaku)


No comments:

Post a Comment