Tuesday, August 24, 2010

NEW LIFE :)

Salam semua :)


    Aku harap kehidupan aku yang baru ni akan lebih matang dan berjaya. Hehe, yela sekarang ni aku dah ada kerja yang agak best. Insyaallah aku dah boleh jamin kehidupan aku sendiri lepas ni. Aku dah pasang niat kalau aku dah dapat gaji pertama aku, aku nak bayar kereta, bayar PTPTN and yang paling penting aku nak bagu duit kat mama ayah aku. Aku nak juga merasa bagi duit kat mereka berdua. Mesti mereka bangga kan bila dapat bagi duit dari hasil titik peluh anak sendiri :) Errmmmm, bakal anak sedara aku pun tak lama lagi akan lahir. Wahhh, mesti best kan bila aku dapat belikan si baby baju yang comel-comel and toy's. Syokkknyeee !!! Aku harap aku berjaya dalam memperjuangkan kerjaya ku ini dan dapat kumpul duit banyak-banyak. Nak tukar kereta baru and nak kawinnn. Hehehe, kawin ?? Insyaallah, semoga cepat-cepat dapat jodoh.  Aminnnn :)




No comments:

Post a Comment