Saturday, September 4, 2010

3 dalam 1


Salam SEPTEMBER semua.

 KERJA
Rasanya dah lama aku tak update  blog ni kan. Maklum la, aku busy dengan kerja sekarang. Lagipun kat rumah yang aku tinggal ni tak ada internet. Sedih nya........ :( Tak sabar rasanya aku nak balik rumah kat KLUANG tu. Bosan la duduk sini, tak ada apa-apa yang best. Dahla gaji tak dapat raya ni. Tension siot aku.. Rasa cam nak menangis tertonggeng-tonggeng je. Tapi ok la kerja kat sini, tak de la tension cam kerja lama aku kat HARIS AZMI & ASSOCIATES tu. Hari-hari tengok muka Mr. Wong yang asyik suruh aku update dokumen BANK je. Sakit otak dibuatnya. Huhu. Apa pun, aku bahagia jugak la kat sini. Ramai kawan yang sama kepala dengan aku. Ada someone yang boleh bawak aku jalan-jalan. Hahaha, bukan boyfriend aku. Just member. Paling yang tak best skali, makanan dia!!! Semua tak sedap cam mama aku masak. Hari-hari aku buka lauk entah pape. Kalau kat rumah, buka je tudung saji, terus ada makanan yang lazat-lazat. Huhu...

TIADA LAGI CINTA
Mesti korang pelik kan baca tajuk aku ni ' TIADA LAGI CINTA '. Hmmmm, antara kami tiada jodoh, so aku redha jela dengan ketentuan-Nya. Aku doakan dia bahagia dengan life dia yang baru. Aku pasrah dengan apa yang terjadi. Mungkin dia bukan jodoh aku. Lagipun aku tak mampu nak jadi yang terbaik untuk dia. Tapi dia sentiasa baik dengan aku. Selalu buat aku tersenyum, ketawa dan bahagia. Thanks bro sebab bagi perhatian yang sepenuhnya untuk SU. Semoga awak berjumpa dengan gadis yang mampu beri kebahagiaan, kejujuran dan kasih sayang yang sepenuhnya. Maafkan saya kalau saya banyak sakitkan hati awak k. Awak, take care k :') Selamat hari raya untuk awak sekeluarga. Mungkin awak bukan milik saya.

RAYA OH RAYA !!
Bila la nak raya ni. Tak sabar pulak rasanya. Tapi raya tahun ni macam tak meriah je sebab aku tak beli kasut ngan hand bag raya lagi la. Baju raya semua dah settle dah. Kalau tak salah aku dalam 13 pasang gitu. Hahahaha, banyakkan??? Al maklum lah aku kan anak bongsu, pastu satu-satunya anak perempuan mereka kan. Hehe, nak apa pun boleh :D  Cuti raya tahun ni cuma dapat 9 hari je. Bosan betul la. Tak dapat la aku nak g makan free kat rumah kawan-kawan aku. Hahaha, makan kat OPEN HOUSE la geng oiii. Apa pun, aku nak minta maaf kat korang semua. Aku nak wish SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN.

K la geng, sampai sini jela aku cerita tentang life aku buat masa sekarang ni. Nanti bila aku dah balik kat Kluang, aku update lagi k. Muaahhhhhhhhhh !!! :) 

No comments:

Post a Comment